دسته‌بندی نشده

مکمل غذایی بی پروپلیس فوراور سدی در برابر کرونا ویروس

در مورد کرونا ویروس بیشتر از آن‌چه تصور می‌کنید، می‌دانید و خواهید دانست، مقابله، درمان و زندگی در کنار این ناخوانده مهمان بخش اجتناب‌ناپذیر زندگی این‌ روزهاست، پس طبق قاعده قدیمی «پیشگیری بهتر و کم‌هزینه‌تر از درمان است» به یکی از مهمترین روش‌های «پیشگیری از کرونا ویروس» می‌پردازیم یعنی بالا بردن و تقویت سطح ایمنی بدن. تلاش می‌کنیم در این مطلب برای این سوال مهم جوابی ساده، موثر و بدون عوارض داشته باشیم جوابی که از دل محصولات طبیعی بیرون آمده باشد، اما قبل از آن چرا سطح ایمنی بدن در روند بیماری‌هایی مانند کرونا ویروس موثر است؟

تاثیر سطح ایمنی بدن در مقابل کرونا ویروس

عملا زندگی در یک محیط ایزوله فاقد هر گونه میکروب، ویروس و آلودگی در دراز مدت غیرممکن است. همان قدر که سطح پیشگیری و رعایت بهداشت فردی در ابتلا به بیماری‌ها موثر است، قدرت مقابله و آمادگی دفاعی سیستم ایمنی بدن نیز در مقابله با بیمار شدن تاثیرگذار است. پس به موازات رعایت بهداشت باید سطح ایمنی بدن را نیز بالا نگه داشت و آن را تقویت کرد. این دو عامل مهم (یعنی رعایت بهداشت و تقویت ایمنی بدن) یکدیگر را نقض نکرده و جایگزین یکدیگر نیز نخواهند شد، هر کدام به تنهایی لازم و ضروری است.

استفاده از مواد طبیعی برای تقویت سطح ایمنی بدن

استفاده از محصولات ارگانیک بهترین روش تقویت سطح ایمنی بدن خصوصا برای مقابله با میکروب‌ها، ویروس‌ها و خصوصا ویروس‌های خانواده کرونا است. برخی از مواد طبیعی مانند سبزیجات به آسانی قابل دسترسی و به‌صورت مستقیم قابل مصرف هستند اما برخی دیگر نه‌تنها در دسترس مستقیم همه نیست، به صورت مستقیم و یا فرآوری نشده قابل مصرف نیستند، اینجاست که یک محصول مبتنی بر مواد ارگانیک مثل فوراور می‌تواند جبران این کمبود باشد چرا که همیشه مواد طبیعی و ارگانیک در دسترس ما نیست.

 بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا و کرونا ویروس متاسفانه در مدت زمان کوتاهی شیوع یافته، فراگیر شده و افراد زیادی را آلوده می‌کنند اما کنترل و ریشه‌کنی آنها در مدت زمانی کوتاه انجام نمی‌شود.

یکی از مواد طبیعی و موثری که تاثیر بسیار شگرفی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد «بره موم زنبور عسل» است. بره موم زنبور عسل یکی از فرآوردهای طبیعی زنبور است که شبیه موم زنبور عسل از تولیدات طبیعی زنبور است اما با موم عسل تفاوتهایی دارد. این خمیر چسبناک و نرم تولید شده توسط زنبور خواص درمانی غذایی بسیار بالایی دارد که بسیاری مردم از آن بی‌اطلاع هستند اما صرف اطلاع از آن برای تهیه و مصرف آن کافی نیست چرا که مانند موم یا عسل معمولی به بازار عرضه نمی‌شود.

بره موم زنبور عسل چیست و چه تاثیری بر تقویت سیستم ایمنی بدن دارد؟

بره موم زنبور عسل همان‌طور که اشاره شد با مومی که زنبور عسل جهت نگهداری عسل تولید می‌کند متفاوت است. این خمیر شفگت‌انگیز نوعی رزین طبیعی است که زنبورداران به آن «چسب زنبور» هم می‌گویند و یکی از قدیمی‌ترین داروهای شناخته شده توسط انسان است که مصرف آن قدمت چندهزار ساله دارد و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، برای درمان انواع عفونت‌ها، سرطان، فشار خون و دیابت استفاده می‌شود.

از نظر کارشناسان بره موم نقش سیمان را در ساختن کندو برای زنبورهای عسل ایفا می‌کند و از آن جهت که این ماده از سالیان بسیار دور در نقاط مختلف استفاده دارویی داشته و هنوز هم دارد، تحقیقات زیادی در مورد خواص آن صورت گرفته است که نشان می‌دهد این ماده ارزشمند در درمان سرطان، کاهش فشار خون، تقویت استخوان‌ها، بهبود درد مفاصل و رماتسیم، کمک به درمان سریع زخم‌ها، محافظت از کبد، و تقویت سیستم دفاعی بدن تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. از آنجایی که تهیه و مصرف برخی از مواد طبعی مانند بره موم زنبور عسل برای همه مردم به آسانی سایر مواد نیست تنها شرکت‌های معدودی مانند فورارولوینگ این ماده ارزشمند را در قالب یک مکمل غذایی طبیعی به بازار عرضه کرده است.

معرفی مکمل غذایی «فوراور بی پروپلیس فوراور » بهترین تقویت کننده سیستم دفاعی بدن

مکمل غذایی فوراور بی بی‌پروپلیس با نام تجاری Forever Bee Propolis یک مکمل کاملا طبیعی حاوی ماده ارزشمند «بره موم زنبور عسل» است که به عنوان یک ضدباکتری و آنتی‌بیوتیک طبیعی عمل می‌کند. این مکمل فاقد هر گونه رنگ، طعم‌دهنده یا مواد افزودنی شیمیای است و در ترکیب آن علاوه بر ماده اصلی بره موم، از ایزولات پروتئین سویا، خرنوب، عسل، دی اکسیدسیلیکون، طعم دهنده بادام، کراس کارملوم سدیم، اسید استریک، و شاه انگبین؛ حاوی سویا و بادام درختی استفاده شده است.

 

شرکت فوراور لوینگ امریکا تولید کننده این مکمل است و این محصول بر اساس استاندارهای شرکت فوراور تولید، بسته‌بندی و توزیع می‌شود. مصرف آن بسیار ساده و آسان است چرا که به صورت قرص تولید شده و هر فرد با مصرف روزانه دو قرص است که در هر بار مصرف ۵۰۰ میلی‌گرم بره بوم پودر شده طبیعی جذب بدن می‌کند. مکمل‌های غذایی اگرچه دارو نیستند و برای درمان مستقیم استفاده نمی‌شوند، تاثیر داروگونه خود را دارا می‌باشند.

فراگیر شدن بیماری‌های ویروسی و اهمیت تقویت بدن

بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا و کرونا ویروس متاسفانه در مدت زمان کوتاهی شیوع یافته، فراگیر شده و افراد زیادی را آلوده می‌کنند اما کنترل و ریشه‌کنی آنها در مدت زمانی کوتاه انجام نمی‌شود. باتوجه به این‌که بخش قابل توجهی از ایمن ماندن در مقابل چنین بیماری‌هایی تحت تاثیر بهداشت عمومی است و عملا از کنترل شخصی افراد خارج است، علاوه بر رعایت بهداشت شخصی، لازم است که با مصرف مواد طبیعی توصیه شده توسط متخصصین به تقویت بنیه دفاعی بدن بپردازیم تا در صورت ورود هرگونه آلودگی ناخواسته، بدن قدرت کافی برای مقابله و دفع آن داشته باشد.

مکمل غذایی فوراور بی بی‌پروپلیس اگرچه به عنوان یک تقویت‌کننده و التیام دهنده طبیعی در هر دوره و زمانی قابل مصرف است، بسیاری از متخصصین تغذیه و درمان بیماری‌های عفونی برای روزهای شیوع و فراگیری بیماری‌های ویروسی توصیه شده است. این یکی از بهترین روش‌های پیشگرانه خودخواسته است که بر خلاف مصرف داروهای شیمیایی هیچ نوع عواض مصرف ندارد

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *